De Gorgels, Thema’s

De Gorgels

Komend schooljaar staat het thema ‘De Gorgels’ centraal in de klas. Twee jaar geleden heb ik het boek voorgelezen in groep 3. De kinderen waren erg enthousiast. Dit schooljaar leek het mij leuk om hiervan het klassenthema te maken. Aan het begin van het schooljaar zal ik dan ook het boek voorlezen en zal onder andere een verteltafel ingericht worden rondom ‘De Gorgels’. Ik vond dat een gehaakte Gorgel hierbij niet kon ontbreken. (Helaas mag het patroon niet gedeeld worden in verband met copyright op het figuur.)

Gorgel haken

 

4 gedachten over “De Gorgels”

  1. Hallo juf Laura ook mijn kleinzoon is groot fan van de gorgels net als zijn moeder (ook schooljuffrouw ) daarom wil ik graag info over het kopen van het patroon zodat ik voor beide een gorgel kan haken
    MVG Marijke Verleg

    Like

Plaats een reactie